-10 %
H2H ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
- Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο
- Κωδικός: 9789606453502
- ISBN: 9789606453502
19,80€
22,00€
Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Βιβλία | |
Συγγραφέας | Philip Kotler - Waldemar Pfoertsch - Uwe Sponholz |
Μετάφραση | Γεράσιμος Τζαμαρέλος |
Ημερ/νία έκδοσης | 26/10/2022 |
Αρ. Σελίδων | 384 |
Το H2H µάρκετινγκ
εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, συνεχίζοντας το καινοτόµο έργο του
πρωτοπόρου Philip Kotler. Ο Kotler µαζί µε τους Waldemar Pfoertsch και Uwe
Sponholz αναπτύσσουν ένα επαναστατικό µοντέλο για τον σχεδιασµό και την
εφαρµογή στρατηγικών µάρκετινγκ. Εισάγουν και εξηγούν νέες έννοιες που θα
βοηθήσουν µάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να µεταβούν από ένα παραδοσιακό
µοντέλο µάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο µοντέλο µε ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.
Οι συγγραφείς
επαναπροσδιορίζουν τον ρόλο του µάρκετινγκ ενσωµατώνοντας έννοιες όπως η
Σχεδιαστική Σκέψη, (Design Thinking), η Κυρίαρχη Λογική Υπηρεσιών
(Service-Dominant Logic) και ο Ψηφιακός Μετασχηµατισµός (Digital
Transformation). Σύµφωνα µε τον Η2Η τρόπο σκέψης, η εµπιστοσύνη λαµβάνει
κεντρικό ρόλο στη διαχείριση ενός brand και το λειτουργικό Μείγµα Μάρκετινγκ
εξελίσσεται. Ως αποτέλεσµα, το µάρκετινγκ βρίσκει νέο νόηµα και εδραιώνει τη
σηµασία του µέσα σε αυτή την ταραχώδη εποχή.
Το H2H Μάρκετινγκ
παρουσιάζει ένα ευφυές και συστηµατικό σχέδιο που θα σας βοηθήσει να
προσαρµόσετε τον τρόπο σκέψης σας µε σκοπό τη δηµιουργία αξίας για την οµάδα
σας, την επιχείρησή σας, τους καταναλωτές. Μοναδική προϋπόθεση είναι να είστε
πρόθυµοι να αµφισβητήσετε εδραιωµένες παραδοχές, να εξερευνήσετε νέες οπτικές
και να ενστερνιστείτε την ίδια σας ανθρώπινη υπόσταση.
Αυτό το βιβλίο
αποτελεί σηµαντικό εγχειρίδιο: