-10 %
ΧΑΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ
- Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο
- Κωδικός: 9789604939640
- ISBN: 9789604939640
8,91€
9,90€
Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Βιβλία | |
Συγγραφέας | Τσορώνη - Γεωργιάδη Γιολάντα |
Εικονογράφηση | Κοκκινάκη Έφη |
Ημερ/νία έκδοσης | 2022 |
Αρ. Σελίδων | 24 |
Ηλικία | Από 4 ετών |
Μην το πεις ποτέ «σαλιάρη» το καλό το σαλιγκάρι. Πίσω του αφήνει ίχνη, δρόμο επιστροφής να δείχνει.
Ιδέες/Αξίες/Συναισθήματα του βιβλίου: Αυτοεκτίμηση – Αυτοπεποίθηση | Φιλία – Συμφιλίωση
Το βιβλίο: Ο Σίμος το σκαθάρι βγαίνει να παίξει με τους φίλους του. Υπόσχεται όμως στη μαμά του να επιστρέψει για το μεσημεριανό. Τα πιτσιρίκια αρχίζουν το παιχνίδι. Μαζί τους κι ένα σαλιγκάρι που ήρθε πρόσφατα στη γειτονιά. Ο Σίμος φοβάται πως τα σάλια που αφήνει πίσω του, καθώς σέρνεται, θα γίνουν αιτία να τον κοροϊδέψουν κάποιοι. Οι φόβοι του σκαθαριού όμως δε βγαίνουν αληθινοί, γιατί όταν η ομάδα χάνεται στο δάσος…
Η σειρά: Για να εξασφαλίσουν τα παιδιά υγιή κοινωνική ζωή θεμελιωμένη σε αποτελεσματικές σχέσεις, πρέπει να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση, την ικανότητα δηλαδή να μπαίνουν στη θέση των άλλων, να κατανοούν και να αισθάνονται πράγματα με τον ίδιο τρόπο που τα βιώνει ένα άλλο άτομο. Την ανάγκη αυτή αναλαμβάνουν να καλύψουν τα εικονογραφημένα βιβλία της σειράς αυτής, που προάγουν τη συναισθηματική νοημοσύνη. Με την προτεινόμενη για γονείς και εκπαιδευτικούς προσέγγιση επιχειρούν να μυήσουν τα παιδιά στο να βλέπουν τον κόσμο με τα μάτια του άλλου, αφού μάθουν πρώτα να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τα δικά τους συναισθήματα.
Η συγγραφέας: Η Γιολάντα Τσορώνη-Γεωργιάδη είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής, της Παιδαγωγικής Ακαδημίας, του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει μετεκπαιδευτεί στο Μαράσλειο Διδασκαλείο. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση, αρθρογραφεί σε παιδαγωγικά περιοδικά, συμμετέχει εθελοντικά σε οργανώσεις για την προαγωγή της λογοτεχνίας, είναι ενεργό μέλος της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς και έχει εκδώσει πολλά βιβλία για παιδιά, μυθιστορήματα για ενηλίκους και μελέτες λαογραφικού περιεχομένου.